Üzemanyag szabályzók

FPR sorozat 
 

Turbosmart üzemanyag-nyomás szabályozó.
FPR sorozat
FPR with gauge
Mi a feladata az üzemanyag nyomás szabályzónak (FPR)?
Egy üzemanyag nyomásszabályozó feladata, hogy mindíg a megfelelő tüzelőanyag-nyomás legyen üzemanyag elosztó csőben, a motor alapjáratától a padló gázig.
Mikor válik szükségessé?
A nagyobb üzemanyag befecskendezők vagy magasabb áramlású benzin szivattyú alkalmazása esetén szükségessé válik az üzemanyag nyomás szabályzó utólagos beépítése, hogy lehetővé tegye a nyomás álításokat, miközben fentart egy stabil alap nyomást.
Miért Turbosmart FPR?
Minden Turbosmart FPR azaz üzenanyagnyomás szabályzót egyetlen darab (tömb) aluminiumból készül és kézzel szerelik, biztosítva a maximális pontosságot. Turbosmart FPR-t úgy tervezték, hogy egyenletes és stabil tüzelőanyag nyomást szolgáltassanak minden körülmények között az alapjárattól a padló gázig. Egyaránt alkalmas az elektromos és mechanikus üzemanyag-szivattyúk használata esetén.
A FPR tartomány funkciókat egy csavarral könnyedén lehet állítani és a bellított értéken rögziteni.
Minden üzemanyag szabályzó tartalmaz egy sor tartozékot, mint üzemanyag-nyomócső adapterek
csatlakozók, hogy illeszkedjenek a legnépszerübb gyártmányokhoz, modelekhez.
FPR exploded view
Az alábbi ábra egy szokásos üzemanyagnyomás-szabályzó összeállítást mutat: a bemenő cső az üzemanyag-nyomócsőhöz csatlakozik, a visszatérő cső az üzemanyagtartályhoz és a Vákuum/Nyomás csatlakozó a szívócsonkhoz.
Az alapnyomás az üzemanyagnyomás-szabályzó tetején lévő csavar és anya rendszerrel állítható.
Üzemanyagnyomás-szabályzóról gondolkodik? Gondoljon a Turbosmartra.
Alapnyomás
állítócsavar
TIPP: Az alapnyomást a gépkocsi alapjáratánál és a vákuum/nyomás jel üzemanyagnyomás-szabályzóról történő lekötésével állítsa be.
Vákuum/nyomás jel
- A szívócsonkra ÜZEMANYAG-NYOMÓCSŐ

 

WMF
FPR-3000
Cikkszámok:
KÉK: TS-0401-1007
FEKETE: TS-0401-1008
Leírás: Nagy teljesítményű üzemanyag nyomásszabályzó. Ideális 3000 LE-s utcai/versenyautók üzemanyagrendszereihez. Speciális belső kialakításával képes az összes verseny üzemanyagtípus kezelésére. -10AN bevezető cső, -8AN kivezető cső, 1/8 NPT mérőeszköz csatlakozás, 30-70 PSI alapnyomás állítások, 1:1 arány. Rögzítő egységgel, vákuum csatlakozóval, mérőeszköz csatlakozó vakdugóval és -3AN vákuum/nyomás csőadapterrel szállítják.
 


FPR-2000
Cikkszámok:
KÉK: TS-0401-1005
FEKETE: TS-0401-1006
Leírás: Ideális 2000 LE-s utcai/versenyautók üzemanyagrendszereihez. Speciális belső kialakításával képes az összes versenyüzemanyag-típus kezelésére.-8AN bevezető és kivezető csövek, 1/8 NPT mérőeszköz csatlakozás, 30-70 PSI alapnyomás állítások, 1:1 arány. Rögzítő egységgel, vákuum csatlakozóval, mérőeszköz csatlakozó vakdugóval és -3AN vákuum/nyomás csőadapterrel szállítják.
 



FPR2000
FPR-1200
Rész száma:
KÉK: TS-0401-1003
FEKETE: TS-0401-1004
Leírás: Ideális 1200 LE-s utcai/versenyautók üzemanyagrendszereihez. Speciális belső kialakításával képes az összes versenyüzemanyag-típus kezelésére. -6AN bevezető és kivezető csövek, 1/8 NPT mérőeszköz csatlakozás, 30-70 PSI alapnyomás állítások, 1:1 arány. Rögzítő egységgel, vákuum csatlakozóval és mérőeszköz csatlakozó vakdugóval szállítják.
 



FPR1200
FPR-800
Cikkszámok:
KÉK: TS-0401-1001
FEKETE: TS-0401-1002
Leírás: Ideális 800 LE-s utcai/versenyautók üzemanyagrendszereihez. 1/8 NPT bevezető és kivezető csövek, 1/8 NPT mérőeszköz csatlakozás, 30-70 PSI alapnyomás állítások, 1:1 arány. Rögzítő egységgel, vákuum csatlakozóval és mérőeszköz csatlakozó vakdugóval szállítják.
FPR800